Bestelako garraiobideak

OVERGY

TRENBIDEAREN BIRGAIKUNTZAN ARRISKUAK MINIMIZATZEA

TRENBIDEEN BIRGAITZE-ZERBITZU AURRERATUEK MUGIKORTASUNAREN jasangarritasuna hobetzea ahalbidetzen dute floten modernizazioari esker: tren eraginkorragoak eskaintzen dira, ingurumenarekiko errespetu handiagoa dute, lehengai gutxiago kontsumitzen dituzte (altzairua eta aluminioa), eta balio-bizitza %100 handitzen da. Ondorioz, hondakin gutxiago sortzen dira eta energia gutxiago behar da. Hala ere, kutxari eta bogiei eragiten dieten egituraren aldaketak behar dituen tren bat birgaitzeko negozio baten arriskua izugarria da; izan ere, ibilgailu horren diseinua, izandako mantentze-lanak edo bestelako lanak ez dira ezagutzen zerbitzuan dagoen bitartean, eta beste 15 edo 20 urtez iraun dezake. 

OVERGY proiektua CAF Engineered Modernizationsek zuzentzen du, ALTRANeko ingeniaritza mekanikoan eta egituretan adituak diren langileez lagunduta.

CAF
HELBURUAK
  • Egituren egoera erreala zein den jakinarazten duen eta haien balio-bizitza luzatzeko beharrezkoak diren irtenbideak aurreikusten dituen metodologia propio bat garatzea, eta horrela, trenbidearen birgaitze integralean arriskua gutxitzea.
  •  Trenbideko material gurpilduna osatzen duten elementu ezberdinen egitura-erantzuna aztertzea; kaxaren, bogien eta krokaduren egiturak, besteak beste.
  • Aktibo horien balio-bizitza %90 handitzea (beste 15 eta 20 urte bitarteko bizitza).
  • Trenen eraginkortasuna areagotzea teknologia zaharkituak honako hauengatik ordezkatuta: mantentze- lan gutxiago behar duten eta aurreikusteko modukoak diren (mantentze-lan sinpleago eta aurreikuspen handiagoa eskaintzen duten) teknologia modernoago, eraginkorrago eta adimendunagoekin (IoT).
  • Ordezkatuko ez diren eta lehendik dauden trenei eta haien ontziratutako sistemei ahalik eta balio handiena ateratzea, eta horrela, hondakinak murriztu eta lehengai berriak kontsumitzea saihestuko da.
  • Material gurpilduna ingurumen-araudi berrira egokitzea.
  • Balio kateko enpresak (eragileak, mantenukoak eta hornitzaileak) ekoberrikuntzaren arloan inplikatzea.
EMAITZAK
  • Ezagutzaren datu-basea (Knowledge Data Base).
  • Birgaitzeko ingeniaritzako soluzioen optimizaziorako eredu prediktiboak.
  • Konponketa-teknika aurreratuek babestutako eskaintza faserako egindako metodologia, zeinak trenbidearen birgaitze-negozioan arriskua minimizatzen duen, ekoberrikuntzaren alorrean lan egiten duten balio-kateko enpresa eragile, mantentzeenpresen eta hornitzaileen inplikazioarekin.
  • Neurketa esperimentalen proben eta emaitzen protokoloa.
  • Neurketa-puntu bakoitzean metatutako kalteen kalkulu estimatua.
  • Sendotze-soluzioak egitura konpontzeko metodo gisa.
  • Eredu teorikoen emaitzak emaitza esperimentalekin kontrastatu da.
ONDORIOAK
  • Eredu prediktiboen garapenean arriskuak daude. Iragarpen-ereduak zehatzak izan daitezen, kalitatezko datuak izatea erabakigarria da. Askotan, enpresa bezeroek partekatzen duten informazioa lausoa, zehaztugabea eta inkoherentea da.
  • CAF Engineered Modernizationsek trenbide-egiturak aztertu ditu, bogieak eta karrozeriak kasu. Geratzen diren balio-bizitzaren azterketak ezinbestekoak dira garapen iraunkorraren eta epe luzeko inbertsioen inguruan erabaki egokiak hartu ahal izateko. Analisi horrek inbertsio taldeei laguntzen die, aktiboen kudeaketa estrategia optimizatzen laguntzen baitie.

INGURUMENEKOA

TEKNIKOA

EKONOMIKOA

KOMERTZIALA

MERKATUAN

KOLABORATZAILEAK